1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 47662

Sv: VÅGA SPELA KVAL
Så vart det nio poäng igen - eller rättare sagt 10 eftersom LHC har så mycket bättre målskillnad.
10 poäng, vi måste vinna 4-matcher-fler än vad LHC gör på det som är kvar. Vinner LHC 4 matcher måste vi vinna 8:a !!!!!
Det är helt omöjligt att ta in dessa poäng oberoende om det hade varit hela 20 omgångar kvar.
Men som sagt - jag ser fram mot kvalserien med glädje - det blir årets hockeyrysare för alla oss TIK:are.
Tänk då när kvalserien börjar har alla lag lika många poäng och vi ligger inte hopplöst sist som nu.
TIMRÅ IK - mitt lag sean 1968 !

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer