Papa Maco; Visst hade jag hellre sett att TIK gått till slutspel men man måste vara realist. Men visst kittlar kvalserien lite härligt. Hockey för mig är spänning. 400 supportrar borta mot Leksand när vi slår "hela Sveriges LIF" med 5-1 ! Då blir det sång ( ocn en öl )på hemresan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
400 supportrar borta mot Leksand när vi slår "hela Sveriges LIF" med 5-1 ! Då blir det sång ( ocn en öl )på hemresan.