Friskan; Visst skall vi fortsätta gå på alla matcherna framöver. Hockey är ju en del av livet oberoende om det är ES eller Allsvenskan ( eller Div II ). Vad som händer framöver ? Ja vi kommer 11:a i ES ( som Challe sa ), spelar en ganska trist 4-lagsturnering. Sedan börjar kvalserien där vi vinner alla matcher utom Löven borta dvs tar 39 poäng och sedan tycker vi säsongen varit toppen och siktar in oss på säsongen 02/03.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad som händer framöver ? Ja vi kommer 11:a i ES ( som Challe sa ), spelar en ganska trist 4-lagsturnering. Sedan börjar kvalserien där vi vinner alla matcher utom Löven borta dvs tar 39 poäng och sedan tycker vi säsongen varit toppen och siktar in oss på säsongen 02/03.