Dawidovski: Slashing i tinningen VS Crosschecking över ansiktet, hmmm vete f*n...
Jo visst tusan var McSorleys fulare men nu börjar vi sänka nivån till vartåt vi landar...
JimmyH: Fick inte Nordström 7 matcher för att ha slashat en motståndare på axlarna för ett på år sedan?