henrik: Men Lekterapin har ju fått så mkt pengar tidigare. Det finns säkerligen ett flertal andra behövande organisationer som skulle vilja göra anspråk på de pengar vi samlar in.
Känns som att det mest rättvisa i dessa sammanhang är att alternera från år till år och portionera ut pengarna istället för att enkom stödja Lekterapin!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns som att det mest rättvisa i dessa sammanhang är att alternera från år till år och portionera ut pengarna istället för att enkom stödja Lekterapin!