1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479134

Sv: Grattis Fredrik Modin!
El Maco: Visst ska han ett Grattis! Främst kanske för Stanleycup vinsten där han var en av de främsta. Tror han kan bli mycket bra om nu lookout
fortsätter Fredrik får uppdraget att föra TIK till topplacering i slutspelet.
En av de största från Njurunda en viss Per Svesson, denne har sagt att den störste ändå är en hockeyspelare nämligen "Lillsstrimma"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.