1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479302

Sv: Om matchen i kväll
Poffa: Att man klagar på MoDo publiken faller sig som naturligt. Jag menar...Trångsynta banjolirare som varken kan stämma eller spela "In tune" är det som lag på att retas och klaga på.
Oundvikligen.
 
Att Lule suppar retar sig på andras lag "enögda" publik ger jag inte mycket för. En gång i tiden var det roligt att se Lule som hockeylag och roligt att höra deras klack. Nu har båda dalat i kvalitet markant.
 
Glömmer aldrig när Peter Jide som reporter hamnade för nära klacken i delfinen och möttes av rullande  RRRRRRRRR.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.