1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479487

Sv: Kenta lär ha signat
El Maco: Kanske det, tur att de blir ett litet uppehåll över nyår.

Tänkte skriva igår att nu måste vi se till att Kenta blir kvar så att inte Modo eller SSK eller virrige Myggan Wallin lägger rabarber på honom och så får man läsa detta idag. Kenta är helt enkelt perfekt för Timrå.

Gott Nytt År på er allihopa & go natt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.