mike66.. hata...nääää...vi använder inte det ordet på denna sida..den som vill se eller skriva det ordet kan gå in på en grannklubbs klotterplank.. säger inte vilken klubb det är..men ett tips Hills science plan..Oooops..smygreklam
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hata...nääää...vi använder inte det ordet på
denna sida..den som vill se eller skriva det
ordet kan gå in på en grannklubbs klotterplank..
säger inte vilken klubb det är..men ett tips Hills
science plan..Oooops..smygreklam