actionleif: Han får spela med sig själv. Det är bara att gå ihop.
Dreamteam: Om nu inte en forumledare klarar att bli uthängd så radera då inläggen istället för att uppmana till tysthet. Som forumledare får man nog tåla både det ena och det andra och vara beredd på det mesta. Här talar jag av egen vis erfarenhet.
Hur många blir förresten uthängd inne på Moderationsgästboken?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dreamteam: Om nu inte en forumledare klarar att bli uthängd så radera då inläggen istället för att uppmana till tysthet. Som forumledare får man nog tåla både det ena och det andra och vara beredd på det mesta. Här talar jag av egen vis erfarenhet.
Hur många blir förresten uthängd inne på Moderationsgästboken?