1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 484923

Sv: Nytändning i klacken behövs
geggelundin: Jao. Det beror på det där. Vill man vädra sitt missnöje ska man bua. Men det vart bra som det vart igår också. Vi körde diverse mål-ramsor bara för att påskina att det hela var pinsamt. Skarin körde samban, som vi vanliga fall enbart körs när vi gör mål. Laget hånade oss, då hånade vi dom, även om det var lite lätt bara.

"En taaalanade tystnad sprids i rummet här" för att citera Greger Hawkwind i NileCity.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.