1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 48568

Sv: TIK-MoDo
Jag tycker det största skämtet är att Peltomaa inte är bänkad, nu såg jag inte kvällens match, men jag tror bara han varit bra 1 match iår...han slår bort passning på passning å åker mest pmkring å glider å ligger fel i banan, det måste juh ses som ett slag i ansiktet på dom andra spelarna, när han få spela å Nordgren bänkas ibland. Han som sliter i det tysta varje match...

Även om nu Freddan kanske var bra idag, så fattar jag inte varför han skulle byta för...eller vara Kapanen borta oxå?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...