Den där Remstam är en oärlig lymmel. Här har det bestämts på förhand att HV ska lägga sig och vad gör mannen i tredje perioden? När matchen står och väger om man vet varken "ut eller in" skrinnar denna man ifrån LHC-försvaret och skjuter klockrent i stolpen.......va!!? Försökte människan göra mål!? TGE Du får ta dig ett snack med Remstam, vi hade ju en "deal", eller är han så pass skicklig? Nåja...det ordna ju upp sig till slut iaf.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TGE Du får ta dig ett snack med Remstam, vi hade ju en "deal", eller är han så pass skicklig? Nåja...det ordna ju upp sig till slut iaf.