1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 486967

Sv: Norberg
Jag tycker att det är väldigt synd att klubbar rycker i varandras sportchefer. På nå´t vis känns det som att det är den ända post i föreningen som har lite klubbkänsla kvar nuförtiden.
Tränare och spelare kan hoppa från lag till lag men inte sportchefer tycker jag iaf.
Jag menar ska man måsta värva en människa för att värvningarna ska lyckas?
Snart värvar man väl vaktmästare och supporterledare åxå!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.