Det är ju patetiskt att ens komma på tanken att insinuera att HV71 skulle ha gjort sig skyldiga till läggmatcher.
Nä, kanske förklaringen går att finna i dom egna leden. Kan det vara så att man har inte lyckats komma ända fram med sina nyförvärv? Men för att inte hänga ut några så låter jag bli att nämna dom vid namn. Men jag tycker att det var lite olyckligt att göra sig av med dom få som visade upp någon form av klubbkkänsla för att köpa in hockeylegionärer i stället.
Lycka till Gerhard, Tjobba, Sjöberg, Bemström, Östling, Uhlin, Eriksson, Starostenko & Skoglund. Det är ni värda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, kanske förklaringen går att finna i dom egna
leden. Kan det vara så att man har inte lyckats
komma ända fram med sina nyförvärv?
Men för att inte hänga ut några så låter jag bli att nämna
dom vid namn.
Men jag tycker att det var lite olyckligt att göra sig av med dom få som visade upp någon form av klubbkkänsla för att köpa in hockeylegionärer i stället.
Lycka till Gerhard, Tjobba, Sjöberg, Bemström, Östling, Uhlin, Eriksson, Starostenko & Skoglund.
Det är ni värda.