dr Dängroth!! Du gör ju skäl för ditt nickname i alla fall. Jag har alltid haft den största respekt för TIK:s supportrar för erat hockeykunnande och ert engagemang. Tyvär är det som bortblåst nu.
Den enda anledningen till att dennna diskussion överhuvudtagt förs, är som jag ser det. Att det finns oerhört många TIK supportrar som själva skulle kunna tänka sig att frivilligt vika ner sig i en match för att gynnas senare av det.
För någon som sätter idrottsliga värderingar och moral i första rum skulle denna tanke aldrig ens existera.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du gör ju skäl för ditt nickname i alla fall.
Jag har alltid haft den största respekt för TIK:s supportrar för erat hockeykunnande och ert engagemang.
Tyvär är det som bortblåst nu.
Den enda anledningen till att dennna diskussion överhuvudtagt förs, är som jag ser det. Att det finns oerhört många TIK supportrar som själva skulle kunna tänka sig att frivilligt vika ner sig i en match för att gynnas senare av det.
För någon som sätter idrottsliga värderingar och moral i första rum skulle denna tanke aldrig ens existera.