Javisst kan det tyckas och kännas så!!Även om det svider, så måste man ge både SSK och LHC med beröm godkänt för deras elitseriespel under året!!För Timrås del gäller nu kvalspel och all möjlig träning både spelstragedi och mentalt, för att åstadkomma spel i elitserien även nästa år.Alla från klagomuren gör er beredda att stötta vårt kära TIK inför den stundande kvalserien.. TIK POWER!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
spel i elitserien även nästa år.Alla från klagomuren gör er beredda att stötta vårt kära TIK inför den stundande kvalserien..
TIK POWER!!!!