TGE: Och för nån som sätter idrottsliga värderingar och moral i första rum så existerar inte tanken på att det förekommer doping bland elitidrottsmän heller då...eller?Borde ju vara samma sak även där. Och NEJ...du behöver inte hetsa upp dej...jag tror inte att HV håller på med läggmatcher...inte att dom dopar sej heller för den delen.:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och NEJ...du behöver inte hetsa upp dej...jag tror inte att HV håller på med läggmatcher...inte att dom dopar sej heller för den delen.:)