"Hade det känts bättre om vi förlorat med 1-2, 1-2 och0-1. I så fall kan jag kanske ordna det till nästa säsong men då kostar det flis." TGE: Du är nog den dummaste människa jag stött på. Sluta "förklara" dig. Du har redan skämt ut dig mer än ngn Tikare. Pajas.
Det kan hända att du är kunnig, men jag uppmanar dig att verkligen tänka efter FÖRE du skriver.
Mitt råd till er: Betala erat jäkla flis och håll Sm- bucklan vid liv. Vi har i alla fall ett lag där alla verkligen älskar laget utan att "slå" ner på andra. Allsvenkskan eller ej? Jag ÄLSKAR läget "no matter what..."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I så fall kan jag kanske ordna det till nästa säsong men då kostar det flis."
TGE:
Du är nog den dummaste människa jag stött på. Sluta "förklara" dig. Du har redan skämt ut dig mer än ngn Tikare. Pajas.
Det kan hända att du är kunnig, men jag uppmanar dig att verkligen tänka efter FÖRE du skriver.
Mitt råd till er: Betala erat jäkla flis och håll Sm- bucklan vid liv. Vi har i alla fall ett lag där alla verkligen älskar laget utan att "slå" ner på andra.
Allsvenkskan eller ej? Jag ÄLSKAR läget "no matter what..."