Friskan: Sorry, glömde bort att du inte förstod ordet ironi. Borde inte ha "ironiserat" och frågat om du behövde hjälp. Det var dumt av mig.
Som jag tidigare skrev så är jag ganska övertygad om att HV har lika stort intresse av att behålla LHC i ES som TIK har att behålla MODO. Dvs inget alls. Tror nog att båda lagen är mer intresserade av SM-guld och sportsliga intressen.
Kryp upp ur sandlådan nu och inse att du bara är en dålig förlorare....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som jag tidigare skrev så är jag ganska övertygad om att HV har lika stort intresse av att behålla LHC i ES som TIK har att behålla MODO. Dvs inget alls. Tror nog att båda lagen är mer intresserade av SM-guld och sportsliga intressen.
Kryp upp ur sandlådan nu och inse att du bara är en dålig förlorare....