1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 49246

Sv: Sveriges Jerusalem.....
Moby Dick: Jag tänkte lägga mig i den här debatten med detta påstående: TIK Vill visst ha Modo kvar i ES o tvärtom! Varför? Pga att det alltid är härliga derbyn o fullsatt (näst intill).
Det betyder inkomster. Hela Västernorrland är delat TIK eller Modo? Gränsen går vid Älandsbro, Norr om H-sand= Modo. Söder om H-sand=Timrå, o alla som jag känner Modoiter som Timråiter vill ha dessa matcher.

Jag antar att det är likadant med HV- LHC, så kom inte o snacka en massa dynga!!
Därmed inte sagt att HV lägger sig mot LHC.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer