Moby Dick: Jag har bestämt för mej att det var TGE jag citerade, men du är kanske ombud till TGE.
Ironi har jag aldrig förstått mej på (alla som känner mej blundar).
Jag har varit Timrå supporter sedan omkr 1972, hur länge har du hållit på ditt lag. Kom inte och beskyll mej för att vara dålig förlorare för då cyklar du rejält.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ironi har jag aldrig förstått mej på (alla som känner mej blundar).
Jag har varit Timrå supporter sedan omkr 1972, hur länge har du hållit på ditt lag.
Kom inte och beskyll mej för att vara dålig förlorare för då cyklar du rejält.