1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 49405

Sv: Kvällen match!
Antingen är laget sämre i år eller så är motståndet bättre . Tippar på det första . Jag såg Brynäs mot Luleå i tisdags och inte hade de mycket att komma med . Framförallt inte efter att dom hamnat i målmässigt underläge och dessutom bjöd dom Luleå på två-tre mål. Men det är klart , innan det var avgjort så var dom med i matchen. Och inte är jag speciellt förvånad över att Timrå ligger under igen. Det verkar som om vissa i TIK har gett upp hoppet om att klara sig undan kval och inte går för fullt. Farligt , för det är nog bäst att hålla ångan uppe hela vägen. Sen handlar det om anständighet också .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...