1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 49515

Sv: 5-2 stabilt...
Så man har inte rätt att vara förbannad eftersom man inte var på matchen menar du?
Ojoj, då finns det inte mycket här i livet som man får vara förbannad på då. Jag själv blir förbannad då jag tex ser oskyldiga människor som blir brutalt mördade, av olika anledningar. Men tydligen har jag ingen rätt att vara förbannad eftersom jag inte är aktiv inom nån organisation som lägger ner arbete genom att försöka förhindra sådana händelser.....hmmm,en tankeställare bara....

Forza TIK !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...