Micke: Melins utspel i fjol att TIK avsiktligt försökt skada BIFs spelare var inte det mest genomtänkta han sagt. Kari Jalonen sade likadant i går och vägrade sitta bredvid PeO på presskonferansen. Det roliga är att i båda fallen var det nog bara respektive tränare som så "det fula spelet" från TIK. Melin har jag haft stor respekt för men under föregående sässong tyckte jag att han mest satt & gnällde på motståndarna. BIF är inte så jävla snälla själva på rinken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Melins utspel i fjol att TIK avsiktligt försökt skada BIFs spelare var inte det mest genomtänkta han sagt. Kari Jalonen sade likadant i går och vägrade sitta bredvid PeO på presskonferansen. Det roliga är att i båda fallen var det nog bara respektive tränare som så "det fula spelet" från TIK.
Melin har jag haft stor respekt för men under föregående sässong tyckte jag att han mest satt & gnällde på motståndarna. BIF är inte så jävla snälla själva på rinken.