1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 500674

Sv: motståndare i kvartsfinalen?
Johan J: Gnäll om ni möter FBK? nu får du förklara dig! eller så har jag väldigt dåligt minne...
Det jag kan tänka mig att du menar, är att det gnälls från timrå-håll
pga, det som Hyvönen och Wally gjorde i våras, förutom att stoppa puckar då:=)
Vad skulle det gnällas på från FBK-håll? jag förstår inte riktigt ditt resonemang!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.