Domarna dömer schysst och bra Tack ska ni ha-så ska det va Domarn domarn domarn
Kan även användas i ett ironiskt syfte....
Länktips till en bra melodi(Oh sweet England!!) Texttips refräng:
Heja Timrå ni är laget laget vi alla älskar så Kära Timrå vi är med er överallt dit Willys bussar går
vers När ni går in på plan börjar vi att sjunga vi sjunger tillls matchen tagit slut Röd och vita flaggor vajar på läktarn Timrå det är laget utav stål versen behöver skrivas om-förslag?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tack ska ni ha-så ska det va
Domarn domarn domarn
Kan även användas i ett ironiskt syfte....
Länktips till en bra melodi(Oh sweet England!!)
Texttips refräng:
Heja Timrå ni är laget
laget vi alla älskar så
Kära Timrå vi är med er
överallt dit Willys bussar går
vers
När ni går in på plan börjar vi att sjunga
vi sjunger tillls matchen tagit slut
Röd och vita flaggor vajar på läktarn
Timrå det är laget utav stål
versen behöver skrivas om-förslag?