Själv myste jag när ni sjöng "vi ligger sist i tabellen" i Brynäs. Den var riktigt bra. En stund senare när reduceringen kom så sjöng ni "Sm- guld"....
Gävlebor på min sida ( mitt emot) tyckte att ni ur supporterväg var det bästa som hänt Gavlerinken på... ja de kom knappt ihåg det själv.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gävlebor på min sida ( mitt emot) tyckte att ni ur supporterväg var det bästa som hänt Gavlerinken på... ja de kom knappt ihåg det själv.