kulltorp:
Minns tidigare den här säsongen så spelade Timrå borta mot Modo så tror jag det var Lars Jonsson som sköt från backposition och Sanny styrde upp i nättaket och Virus påstod att det var Jonssons mål fast dom visade reprisen flera gånger som visade tydligt hela förloppet.
Jag tycker att han har inte koll på mycket.
Calle är däremot mycket bra anser jag