1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 50378

Sv: Ny krönika
All heder!!! Detta var det bästa jag läst på länge!!! Jag håller dock inte riktigt med om att HELA styrelsen bör avgå. Det finns trots allt ett hjärta där också, men visst! Man bör se över några positioner kanske.

Snyggt jobbat Magnus, vi behöver läsa kritik också, för hur det än är så är det ungefär så här snacket går "på stan". Även om vi alla supportrar bara vill väl, älskar våran klubb och försöker se optimistiskt på allt elände så måste vi även få ge ris när det faktiskt finns fog för det!

Kanske borde vi supportrar också rannsaka oss själva nån gång om sänder. Jag vet att det finns mycket stor potential i den supporterskara vi har, se bara på den kult-förklarade VIK-matchen i kvalserien för 2 år sen.

Nu ska vi fans tillsammans med laget se till att Timrå IK håller sig kvar i Elitserien!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...