Smokey: Ja. Den kan läggas ned för min del. Jag har inte lusläst det som skrivits men folk verkar vilja skriva av sig, Reagera. Hoppas reaktionerna leder till något. Annars ovanligt att svensken reagerar.. Har man barn kanske man förstår lite mer.
Timrå byter namn på arenan 1 mars. Förändringar på gång. Vilken spännande framtid. Inget är sig likt även om allt är det. Mer likt än någonsin kanske.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas reaktionerna leder till något. Annars ovanligt att svensken reagerar.. Har man barn kanske man förstår lite mer.
Timrå byter namn på arenan 1 mars.
Förändringar på gång.
Vilken spännande framtid.
Inget är sig likt även om allt är det.
Mer likt än någonsin kanske.