dr dängroth: Jag är skeptisk. Hade grabbarna varit travhingstar så hade dom fått en fet språngavgift. Sedan hade många varit skitnyfikna på eventuell avkomma...
Jag påstår att allt är Henrik Shyfferts och Johan Glans fel. Det var dom som dillade om högoktanig avel på idrottsgalan i Globen. Vissa idrottare har kanske focuserat lite för mycket på musklertillväxt och fattar måhända inte ironin i ett sådant framförande... I kväll blir konsekvensen att jag bojkottar Killinggängets fyra nyanser av brunt. Ende.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag påstår att allt är Henrik Shyfferts och Johan Glans fel. Det var dom som dillade om högoktanig avel på idrottsgalan i Globen. Vissa idrottare har kanske focuserat lite för mycket på musklertillväxt och fattar måhända inte ironin i ett sådant framförande... I kväll blir konsekvensen att jag bojkottar Killinggängets fyra nyanser av brunt. Ende.