dr dängroth: Sorry. Men jag växte upp i skuggan av Lasse 0 Månsson å Svenska MAD... Men aldrig hade jag kunnat drömma om att ett hockeylag möjligtvis skulle få chansen att skylla på att man "gruppknullade bort ett SM-guld". Jag lider faktiskt lite med LHC... Det har jag aldrig gjort tidigare.
Fyra nyanser av brunt II behöver inte spelas in, Den filmen kan LHC släppa på video redan nästa vecka. Vilken tragedi.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag lider faktiskt lite med LHC... Det har jag aldrig gjort tidigare.
Fyra nyanser av brunt II behöver inte spelas in, Den filmen kan LHC släppa på video redan nästa vecka. Vilken tragedi.