Det inte många verkar fatta är att styrelsen värvar inte spelare till laget, de tillhandahåller en budget för inköpen som sedan sportansvariga får använda som de tycker bäst! Sportansvariga inför denna säsong var Peo Larsson och Nubben. Sen gäller det ju att hitta bästa möjliga spelare för pengarna. Att de sen blir sjukpensionärer kan ju ingen förutse.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sportansvariga inför denna säsong var Peo Larsson och Nubben. Sen gäller det ju att hitta bästa möjliga spelare för pengarna. Att de sen blir sjukpensionärer kan ju ingen förutse.