1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 51067

Sv: D.S. varför kommer inte han???
En makalöst bra 2:a period av TIK, resterande match var pinsamt.

Tycker det är dags att ta bort lite personer ur båset som inte har hockeymundering på sig... KATASRTOFALA byten som vanligt, bytena håller inte ens korpen klass.

Friskan: Spelarnas löner verkar inte komma ifrån parkeringsavgiften ivarje fall, LÖJLIGT att bjuda på parkeringsavgiften istället för inträdet. Det är väl dags att TIK bjuder igen lite nu till sina trogna supportrar och bjuder på inträdet resterande matcher i ES.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...