1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 511299

Sv: Uppmaning till klacken och ståplats
Fanzin:

Självklart vill man att klacken ska inbegripa HELA ståplatsläktaren ;-) "Gammgubbsen" har spiltras efter ombyggnationen :(

Vettefan hur det var i dag. Har förbannat ont i huvudet och är hes i rösten. Hoppas jag därmed har gjort mitt dagsverk.

Tyckte publiken skötte sig bra i dag i övrigt. Bra hatisk stämmning - då är det som det ska! Tycker ändå vi ska uppgradera oss en nivå till slutspelet :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.