1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 511366

Sv: Krykov lämnar
ernie eagle:

Ledin är i mina ögon bra mycket bättre än Jonte Hedström. Ledin är endrömspelare om han spelar i det egna laget. Personligen har jag svårtatt se ett enda lag i ES som INTE skulle vilja ha honom.

Ledin har 35 poäng, +11 och 94 utv minuter. Hedström har 34 poäng, +5och 90 utv minuter. Men då skall man ha i åtanke att Hedström spelar iett bra mycket bättre lag.

Om MODO får Ledin kommer jag jubla.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.