timrå bör satsa på sin juniorer.. se på tex hanson han går fan in och tar för sig och som vi såg på matchen igår har frölunda satsat rätt ungt med alexander steen endast 17 år gammal och går in o trycker ward Kom igen nu tik och statsa på Tegström o de andra juniorerna Visserligen är kvalserien viktig men det är viktigt att nya spelare får prova på spel på den nivån
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
se på tex hanson han går fan in och tar för sig
och som vi såg på matchen igår har frölunda satsat rätt ungt
med alexander steen endast 17 år gammal och går in o trycker ward
Kom igen nu tik och statsa på Tegström o de andra juniorerna
Visserligen är kvalserien viktig men det är viktigt att nya spelare
får prova på spel på den nivån