Maggan:
Ja frågan är ju hur taggad man är inför en sån här match?
Ett derby är ett derby, klart man hellre har ett fint spel och vinner med 5-0 än t.e.x förlorar med 5-0 och INGET fungerar.
Å andra sidan, det är ju inte säkert att det ens blir MoDo på fredag i kvartsfinalen.
128 stycken anmälda till resan på fredag, går det ens att ta i mot fler anmälningar om det visar sig att det blir MoDo??