1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 514331

Sv: Akta er Timrå, för nu smäller det!
Mullback: Det är i alla fall tur att DIF kommer att vara utan coach i båset eftersom Wikesnobb kommer att vara uppvisad på läktaren hela matchserien efter diverse mindre väl valda ord till domare och spelare.

Därefter kommer Z att lura upp Theodore på läktaren, Manderville kommer att tackla Nisse-Pisse till Hudiksvall i första perioden och Jonny Odåga kommer att vara gul & blå efter att Sanny tacklat honom sönder och samman lagom till nedsläpp. Jag tror att TIK vinner lätt med 4-1 i matcher - De ru Mullback.... Inse att du hejjar på ett skitlag - du är bara avundsjuk - din lilla trumpetande tunntarm med kastralröst ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.