1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 514465

Sv: Kvartsfinalresan 4/3-05
Fanzin: Billigt är det men kanske inte hur billigt som helst..
Prisförslag för mig:

Resa H-sand Sundsvall 55 kr
Resa Sundsvall Sthlm 25 kr
Matchbiljett 120kr
Resa Sthlm sundsvall 25 kr
Resa Sundsvall - H-sand 55 kr
Mat 100-150 kr

Totalt: 380-430
Och detta är absolut billigaste för mig...
Då det kapar mer än hälften av resterande pengar denna månad har man inte mycket till alternativ... :(

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.