1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 514514

Sv: A tribute to Kent Manderville
Frella:

Har inte fullständig koll på det, men om det du säger stämmer så är det bra, men nu vill jag ha fler ;-) Fan vad jag är tänd inför detta slutspel! Det är ingen som inser här inne att vi för tillfället har det bästa Timrålaget som någonsin kommer ställa sig på isen!

Blod, svett och tårar - nu är det kamp! Vill se Mats Hansson slå ut tänderna på Nils Ekman när han kört på Kippan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.