1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 516213

Sv: Visst ska det vara hårda tag i ett slutspel men...
DIForever:

Synd att det ska behöva bli så här. Djurgården hade världens chans i går! Verkligen. Med Kapanen i mål fanns det orosmoln inför matchen. Visst, Djurgården körde fysiskt spel, men på fel ställe på rinken tycker jag. Gör man det framför mål finns det ju åtminstone chans att det blir upphov till målchans. Många skott i går från Djurgårdsklubbor. Lösplugg..

Djurgårn har många NHL-proffs, kanske inte med lika hög kaliber som TimråNHLarna, men visst borde det kunna bli match av det här. Nilson tror jag inte får knyta på sig skridskorna mer den här säsongen.

Sen tycker jag att djurgårdspubliken skötte sig bra i går. Vad är orsaken till denna nyskapade klack? Beror den av NHL-invasionen eller det mediokra resultatet på fotbollssidan och sortin ur Royal League?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.