Och jag i min enfald som hade för mig att vi var ibehov av backar. Det har jag läst i tidningen i alla fall. Men tydligen inte eftersom Nubben släpper en av lagets mest rutinerade på området.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det har jag läst i tidningen i alla fall. Men tydligen inte eftersom Nubben släpper en av lagets mest rutinerade på området.