1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 516264

Sv: Visst ska det vara hårda tag i ett slutspel men...
Johan J: precis. Jag hade en animerad diskussion igår med en kollega med anledning av en artikel i Dagens Industri om klubbarnas arenabyggen. Har tyckte det lät ekonomiskt riskabelt och använde argumentet "Jamen, när hockey sedan inte är hippt längre så står man där med en dyr arena...". Det var väl där jag påpekade "For fuck´s sake! Släpp Stockholmsperspektivet..! I Stockholm är det möjligen hipphetsfaktorn som avgör men i Timrå är hockey religion. It´s no fashion, it´s f-ckin´religion..!"

(Ja, jag svär med ngn slags skotsk brytning när jag blir upprörd...)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.