1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 516480

Sv: Visst ska det vara hårda tag i ett slutspel men...
stefan Bskv:

Jag kan inte dra mig till minnes någon gån då någon svensk tryckt till ordentligt när de spelat i blågult. Finns ingen smidigare än Manderville.. trycker till när det ska tryckas till. ALLTID där.

Vad sägs om en forwardstrio Carlsson, Nordgren, Hedström? Modin, Zetterberg, Hallin?

För övrigt, skönt att höra att vädret är fint på Alnö. Blir nog snart lite trafik på gatorna när nattlivet verkligen kommer igång (eller när tidningarna körs ut hehe).

I morgon vill jag höra rapporter om att det dunkas på ordentligt från Timråhåll! Undrar om matchen sänds på något hak här i Stockholm

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.