Kongo: Och självklart ska målvakten ha varit bäst på plan också, annars så är du farligt nära ett rätt svar....Tänk på du och alla ni andra som undrar över hur en lallande fåne fungerar......En del har fattat en del inte..Lall On Lall On...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och självklart ska målvakten ha varit bäst på plan också, annars så är du farligt nära ett rätt svar....Tänk på du och alla ni andra som undrar över hur en lallande fåne fungerar......En del har fattat en del inte..Lall On Lall On...