Frella m.fl: Vi (verkar vara ganska många...) som hört det ryktas om att laget varit dåligt tränade har säkert helt fel... Vi är nog förda bakom ljuset allihopa. Konstigt att man lyckats lura i så pass många supportrar/gb-läsare/skribenter samma envisa rykte när orkesbekymmren bara sitter i huvudet på spelarna. HH, Smokey har haft och har säkert helt rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Konstigt att man lyckats lura i så pass många supportrar/gb-läsare/skribenter samma envisa rykte när orkesbekymmren bara sitter i huvudet på spelarna. HH, Smokey har haft och har säkert helt rätt.
Lall on, lall on...