Bra inlägg,,,,,,för det messt j-la barnsliga och sjukaste man kan göra är att göma sig bakom en skärm och vräka ut sin ilska, och tycka man är så j-la ducktig och präcktig, snurungar oavsett ållder kallar jag det för,,,,,,enda ni visar är att ni är inte äckta TIK:are, och det kommer snart att framgå,,,ett budord "Krittisera alldrig gammal såsom nya spelare och det må gå dig väl i ladan"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bra inlägg,,,,,,för det messt j-la barnsliga och sjukaste man kan göra är att göma sig bakom en skärm och vräka ut sin ilska, och tycka man är så j-la ducktig och präcktig, snurungar oavsett ållder kallar jag det för,,,,,,enda ni visar är att ni är inte äckta TIK:are, och det kommer snart att framgå,,,ett budord "Krittisera alldrig gammal såsom nya spelare och det må gå dig väl i ladan"