1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 518039

Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Redhat: Crippe är ju en jätte förstärkning ?
Nä, kasta in Dalen även om han blir ett fiasko så sätter han lite respekt i DIF och kan få dom ur lite balans som kan var tungan på vågen.
DIF var ju helt klart det bättre laget idag, vi var ovänner med pucken hela matchen, den studdsade överallt utom dit den skulle.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.